ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі поживних середовищ та добавок до поживних середовищ, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі поживних середовищ та добавок до поживних середовищ, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

 

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Державна установа «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» ЄДРПОУ 38523259  вул. Привокзальна, 27 м. Суми Сумська обл. 40022; категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2.Назва предмета закупівлі:

Поживні середовища та добавки до поживних середовищ за кодом ДК 021:2015  24930000-2 – Фотохімікати

3.Вид процедури: Відкриті торги з особливостями.

4.Ідентифікатор закупівлі;   UA-2024-04-04-009978-a.

5.Місце поставки: м. Суми, вул. Привокзальна, 27;

6.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб замовника. Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2024 року. Товар повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні. Постачальник повинен надати декларації про відповідність вимогам відповідного технічного регламенту згідно з чинним законодавством, паспорти або сертифікати якості, інструкції з використання або технічні листи на запропоновану продукцію. З метою запобігання придбання фальсифікованої або контрабандної продукції учасник повинен надати документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником або представником, офіційно на це уповноваженим, яким підтверджується можливість поставки у кількості та в терміни, визначені Тендерною документацією. Поставка товару буде здійснюватися за рахунок Постачальника, в тарі та упаковці, яка забезпечує збереження якості товару під час транспортування та при поставці буде додержуватись цілісність оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника, що забезпечує збереження якості товару під час транспортування з дотриманням правил температурного режиму. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація. В разі подачі еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Товар повинен бути новим, не бувшим в експлуатації, упаковка не повинна мати зовнішніх пошкоджень, забруднень, або слідів їх усунення.

7.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Загальна вартість закупівлі – 534000,00 грн з ПДВ. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, було попередньо здійснено на підставі закупівельних цін попередніх періодів шляхом коригування ціни договору попереднього періоду а також шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, тощо. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та результатами моніторингу.