ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі наборів для ПЛР у реальному часі для виявлення ДНК, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі наборів для ПЛР у реальному часі для виявлення ДНК, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

 

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Державна установа «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» ЄДРПОУ 38523259  вул. Привокзальна, 27 м. Суми Сумська обл. 40022; категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2.Назва предмета закупівлі:

Набори для ПЛР у реальному часі для виявлення ДНК за кодом ДК 021:2015  33690000-3 - Лікарські засоби різні.

3.Вид процедури: Відкриті торги з особливостями.

4.Ідентифікатор закупівлі;   UA-2024-03-12-007457-a

5.Місце поставки: м. Суми, вул. Привокзальна, 27;

6.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб замовника. Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2024 року. Товар повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні. Постачальник повинен надати декларації про відповідність вимогам відповідного технічного регламенту згідно з чинним законодавством, паспорти або сертифікати якості, інструкції з використання або технічні листи на запропоновану продукцію. З метою запобігання придбання фальсифікованої або контрабандної продукції учасник повинен надати документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником або представником, офіційно на це уповноваженим, яким підтверджується можливість поставки у кількості та в терміни, визначені Тендерною документацією. Поставка товару буде здійснюватися за рахунок Постачальника, в тарі та упаковці, яка забезпечує збереження якості товару під час транспортування та при поставці буде додержуватись цілісність оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника, та  забезпечує збереження якості товару під час транспортування з дотриманням правил температурного режиму. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація. В разі подачі еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого товару, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Товар повинен бути новим, не бувшим в експлуатації, упаковка не повинна мати зовнішніх пошкоджень, забруднень, або слідів їх усунення.

7.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Загальна вартість закупівлі – 245000,00 грн з ПДВ. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, було попередньо здійснено на підставі закупівельних цін попередніх періодів шляхом коригування ціни договору попереднього періоду а також шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, тощо. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та результатами моніторингу.