У першому півріччі за зверненнями заявників було надано 539 адміністративних послуги

Установами Головного управління Держсанепідслужби у Сумській області в першому півріччі за зверненнями заявників було надано 539 адміністративних послуги, серед яких 40 – санітарних паспортів на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання, 464 – висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, 35 – експлуатаційних дозволів операторам потужностей, що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обіг харчових продуктів підконтрольних санітарній службі.

Надання адміністративних послуг здійснюється через Центри надання адміністративних послуг, де здійснюється прийом вхідних документів адміністраторами та передача їх на опрацювання до дозвільного органу. Встановлені терміни щодо надання адміністративної послуги не порушуються, про що свідчить відсутність звернень з даного питання.

Держсанепідслужбою у Сумській області проведена підготовча робота по введенню в дію  з 1 вересня  2014 року розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через Центри надання адміністративних послуг». Згідно додатку до даного розпорядження п.47 передбачено видачу фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів. В Головному управлінні  Держсанепідслужби у Сумській області підготовлено наказ від 27.06.2014р. №67-с «Про затвердження інформаційної та технологічні картки адміністративної послуги, що надається Головним управлінням  Держсанепідслужби у Сумській області через ЦНАП Сумської міської ради».

Фахівцями Головного управління Держсанепідслужби у Сумській області 31.07.2014р. з адміністраторами Управління «Центр надання адміністративних послуг Сумської міської ради» проведено навчальний захід з метою належної організації надання адміністративної послуги. Дана робота також проведена в відокремлених структурних підрозділах Головного управління Держсанепідслужби у Сумській області.